Hopp over til hovedinnhold

Mangler lisenser for verktøy i Skolon - Kunnskapsbase / Vanlige spørsmål - Skolon Support

Mangler lisenser for verktøy i Skolon

Forfatterliste

Hvis du er administrator i Skolon og ikke finner lisensene dine i verktøybehandlingen i Skolon, kan det være på grunn av følgende:

Lisensene dine har ennå ikke blitt levert

De fleste lisensene blir opprettet automatisk etter at du har bestilt dem fra biblioteket vårt. Men i noen tilfeller kan leverandøren måtte utføre manuelle tiltak for at lisensene dine skal vises i Skolon. Dette vil bli tydelig angitt på produktene i handlekurven før du fullfører bestillingen. Dette bør ikke ta mer enn 5 arbeidsdager, og når lisensene er tilgjengelige i Skolon, vil du som administrator motta en melding fra Skolon.

Hvis du har ventet i mer enn 5 arbeidsdager på levering av lisensene dine, vennligst kontakt oss via følgende skjema - husk å oppgi bestillingsnummeret ditt!

Du har bestilt et eksternt verktøy

De fleste verktøyene du finner i biblioteket er integrert med Skolon, noe som betyr at lisenser blir levert direkte i plattformen. I biblioteket kan du finne noen få verktøy som ennå ikke er fullstendig integrert i plattformen, og derfor blir levert eksternt, det vil si utenfor Skolon-plattformen.

Du kan lese mer om eksterne verktøy i følgende støtteartikkel: Eksterne verktøy i Skolons bibliotek

Du har ikke bestilt lisensene fra Skolon-biblioteket

Hvis du ikke har bestilt lisensene fra Skolon-biblioteket, men fra en annen forhandler eller direkte fra leverandøren, krever det manuell håndtering fra leverandørens side. I slike tilfeller kan ikke lisensene alltid leveres direkte.

Til hjelp Ikke til hjelp