Guardians er en app som gjør det enklere for deg som foresatt å følge med på og støtte barnets skolegang – direkte fra mobiltelefonen din. Appen er utviklet for å fungere sammen med skoler som bruker Skolon.
Har du som foresatt problemer med å logge inn i appen? Her har vi listet opp de vanligste årsakene til innloggingsproblemer samt hva du som foresatt bør gjøre:
Hovedmannen har ikke tjenesten Skolon Guardians
Kontakt barnets skole og informer dem om at dere ikke får logget inn. Dersom skolen ikke har tjenesten Skolon Guardians enda, kan det hjelpe om det kommer flere ønsker fra foresatte om å aktivere tjenesten.
Hovedmannen har ikke aktivert Skolon Guardians på barnets skole
Kontakt barnets skole og informer dem om at dere ikke får logget inn. De kan da kontakte hovedmannen som kan feilsøke og se om Skolon Guardians er aktivert.
Det er ikke opprettet noen konto for foresatte - feil ved synkronisering
Dersom dere vet at barnets skole har Skolon Guardians aktivert, men dere fortsatt ikke får logget inn, skal dere kontakte Skolons support slik at vi kan feilsøke hvorfor dere som foresatte ikke har blitt synkronisert korrekt.